tänään vietiin pojan kanssa isovanhemmat lentokentälle,lähtivät berliiniin.poika jätti harkat väliin,koska yskähteli yöllä ja aamulla lupaavasti..onneksi ei oo päivällä enää paljon yskinyt pääsee huomenna pelaamaan.käytiin jumbossa kaupassa ja sit kotiin.mä ryhdistäydyin ja ajelin pyörällä vajaa 7km leffan hakureissulla.kotona katsottiin poika minä ja mies tintin seikkailut,tosin mä taas nukuin pitkin leffaa..pojan kaksi kummia kävi kylässä ja syötiin valmista sitruuna kakkua pakastealtaasta..aikasta hyvää(almondyn sitruuna mousse kakku tai jotain)mun huomisen synttärin takia ostin.poika riehui ja touhotti koko ajan,ja olikin tosi hyvä että sen kaveri tuli hakemaan.no yhdessä ne olivat ulkona ja poika alkoi kinuta yö kylään kaveriaan tai itseään heille,ei mennyt millään kaaliin,että meille ei voi tulla tai hän ei voi mennä kellekään kun huomenna on oltava turnauksessa 8.00.6 puhelun ja kiukuttelun jälkeen käskin pojan kotiin.tuli kyllä mutta paisko ovea ja tuhahteli kaikkeen ,ettei kiinnosta.no nyt se istuu tossa vieressä ja oottelee ilta satua lukemaan(luen aina silloin tällöin kun jaksan ja pojat käy tarpeeksi ajoissa nukkumaan)tänään voin lukea vaikka vähän myöhäseksi meneekin.kiukut on kiukuteltu(taas vähäksi aikaa)ja taistelutanner on rauhan vyöhykettä.no mä meen lukemaan ja kohta itsekin nukkumaan.huomenna töihin pojan turnaukseen.öitä!